Spotřebitelský výzkum
Díky průzkumu názorů vašich spotřebitelů, ať už jde o B2C nebo B2B zákazníky, zmapujeme jejich nákupní zvyklosti. Díky analýze chování zákazníků v obchodě odhalíme jejich návyky a optimalizujeme zákaznickou zkušenost. Zajistíme také hodnocení spokojenosti a věrnosti vašich zákazníků, abychom posílili jejich loajalitu. Naše služby vám umožní segmentovat zákaznické skupiny a lépe porozumět motivacím a benefitům, které udržují jejich zájem o vaši značku.
Můžeme Vám pomoci:
- porozumět vašim zákazníkům
- analyzovat faktory ovlivňující návyky zákazníků a nákupní chování
- identifikovat motivátory a bariéry nákupu značky
- zjistit nepokryté potřeby zákazníků
- zhodnotit relevanci cílových skupin
- nalézt nové způsoby, jak oslovit nové zákazníky