Spotřebitelský výzkum

 

Díky průzkumu názorů vašich spotřebitelů, ať už jde o B2C nebo B2B zákazníky, zmapujeme jejich nákupní zvyklosti. Díky analýze chování zákazníků v obchodě odhalíme jejich návyky a optimalizujeme zákaznickou zkušenost. Zajistíme také hodnocení spokojenosti a věrnosti vašich zákazníků, abychom posílili jejich loajalitu. Naše služby vám umožní segmentovat zákaznické skupiny a lépe porozumět motivacím a benefitům, které udržují jejich zájem o vaši značku.

Můžeme Vám pomoci:

  • porozumět vašim zákazníkům
  • analyzovat faktory ovlivňující návyky zákazníků a nákupní chování
  • identifikovat motivátory a bariéry nákupu značky
  • zjistit nepokryté potřeby zákazníků
  • zhodnotit relevanci cílových skupin
  • nalézt nové způsoby, jak oslovit nové zákazníky