Výzkum trhu
Naše tazatelská síť
Tacca Agency s.r.o. zaměstnává více než 350 tazatelů, kteří optimálně pokrývajících celou ČR. Naši tazatelé jsou pravidelně školeni v metodách kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Máme rozsáhlou síť vyškolených Mystery Shopperů, auditorů a specializovaných rekrutátorů pro kvalitativní řešení.
Disponujeme také optimálním pokrytím pro elektronický sběr dat (CAPI/TAPI) – v současné době disponujeme 150 tablety a stále rozšiřujeme naši síť. Pro každodenní kontakt s našimi spolupracovníky v terénu využíváme náš telefonický dispečink. Pro Mystery Shopping nabízíme také možnost nahrávání rozhovorů, GPS sledování pohybu tazatelů, pořizování fotografií, videí atd. – vše v souladu s GDPR (tedy je-li smluvně ošetřeno na straně zadavatele).
Pro sběr dat využíváme ultimátní průzkumnou platformu ANQUETO od společnosti Mikonboard, řešení KOBO, Offline surveys či Opensurvey. Naše výstupy dodáváme dle dohody s klientem v SPSS, ASCII, PPT nebo Excel.
Typy průzkumů
- Osobní dotazování (Face to face) CAPI/TAPI
- Halové testy (Central location test) CAPI/TAPI
- Skupinové diskuse (Focus Groups) Osobní i online
- Hloubkové rozhovory (InDepth) Osobní i online
- Online komunity
- Asistované nákupy (Assisted Shopping trips)
- Mystery Shopping
- Pozorování
- Cenové studie
- Online výzkumy (CAWI)
- Telefonické výzkumy (CATI)
Výzkum značky
Díky výzkumu značky, získáte přesné informace o její pozici a zdraví v porovnání s konkurencí.
Spotřebitelský výzkum
Díky průzkumu názorů vašich spotřebitelů, ať už jde o B2C nebo B2B zákazníky, zmapujeme jejich nákupní zvyklosti.
HR výzkum
Díky zaměstnaneckým výzkumům vám pomůžeme pochopit, jak spokojení jsou vaši zaměstnanci s benefity a co je motivuje k větší věrnosti vaší společnosti.