Výzkum trhu

Naše tazatelská síť

Tacca Agency s.r.o. zaměstnává více než 350 tazatelů, kteří optimálně pokrývajících celou ČR. Naši tazatelé jsou pravidelně školeni v metodách kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Máme rozsáhlou síť vyškolených Mystery Shopperů, auditorů a specializovaných rekrutátorů pro kvalitativní řešení.

Disponujeme také optimálním pokrytím pro elektronický sběr dat (CAPI/TAPI) – v současné době disponujeme 150 tablety a stále rozšiřujeme naši síť. Pro každodenní kontakt s našimi spolupracovníky v terénu využíváme náš telefonický dispečink. Pro Mystery Shopping nabízíme také možnost nahrávání rozhovorů, GPS sledování pohybu tazatelů, pořizování fotografií, videí atd. – vše v souladu s GDPR (tedy je-li smluvně ošetřeno na straně zadavatele).

Pro sběr dat využíváme ultimátní průzkumnou platformu ANQUETO od společnosti Mikonboard, řešení KOBO, Offline surveys či Opensurvey. Naše výstupy dodáváme dle dohody s klientem v SPSS, ASCII, PPT nebo Excel.

Typy průzkumů

  • Osobní dotazování (Face to face) CAPI/TAPI
  • Halové testy (Central location test) CAPI/TAPI
  • Skupinové diskuse (Focus Groups) Osobní i online
  • Hloubkové rozhovory (InDepth) Osobní i online
  • Online komunity
  • Asistované nákupy (Assisted Shopping trips)
  • Mystery Shopping
  • Pozorování
  • Cenové studie
  • Online výzkumy (CAWI)
  • Telefonické výzkumy (CATI)
Výzkum značky

Díky výzkumu značky, získáte přesné informace o její pozici a zdraví v porovnání s konkurencí.

Spotřebitelský výzkum

Díky průzkumu názorů vašich spotřebitelů, ať už jde o B2C nebo B2B zákazníky,  zmapujeme jejich nákupní zvyklosti.

HR výzkum

Díky zaměstnaneckým výzkumům vám pomůžeme pochopit, jak spokojení jsou vaši zaměstnanci s benefity a co je motivuje k větší věrnosti vaší společnosti.